Foto's online - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Eline Luchtenberg - WaarBenJij.nu Foto's online - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Eline Luchtenberg - WaarBenJij.nu

Foto's online

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

05 December 2016 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal!

Inmiddels is het gelukt om een aantal foto's toe te voegen aan de reisverslagen. Om ze te zien, kun je aan de linkerkant in het menu een van de reisverslagen aanklikken (ik heb niet bij alle verslagen fotogeplaatst). Bij de foto's van het eerste reisverslag is iets misgegaan, waardoor meerdere foto's twee keer zijn geplaatst. Deze kan ik niet meer verwijderen, dus hier moet ik het mee doen ;)

Liefs en tot binnenkort,

Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Van eind oktober tot en met begin maart ga ik op reis naar het buitenland. Via deze weg zal ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van mijn backpack-avontuur in Australië en Nieuw Zeeland. Ik zou het leuk vinden als jullie af en toe een berichtje achterlaten!

Actief sinds 09 Sept. 2016
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 8037

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2016 - 08 Maart 2017

Mijn reis door Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: