Mijn reis door Australië en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Eline Luchtenberg - WaarBenJij.nu Mijn reis door Australië en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Eline Luchtenberg - WaarBenJij.nu

Mijn reis door Australië en Nieuw-Zeeland

Uitgebreid verslag van mijn backpack-avontuur door Australië en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2017

The final countdown

17 Februari 2017

Exploring New Zealand!

29 Januari 2017

Roadtrip & Topdeck

27 December 2016

'Springbreak!!!'

09 December 2016

Let me entertain you!
Eline

Van eind oktober tot en met begin maart ga ik op reis naar het buitenland. Via deze weg zal ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van mijn backpack-avontuur in Australië en Nieuw Zeeland. Ik zou het leuk vinden als jullie af en toe een berichtje achterlaten!

Actief sinds 09 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8045

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2016 - 08 Maart 2017

Mijn reis door Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: